sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

School

Täs on vaan kuvia mun ihan perus koulupäivästä. Ei mitään järkevää.
Yks hauska juttu kyl kävi ku käytiin tyttöjen kanssa koulun jälkeen mäkkärissä.
Myyjänä oli joku vaaleahiuksinen tyttö ja enhän mä siihen kauheesti huomiota kiinnittäny. Kummiski kun menin kotiin olin saanu facebook viestin ja kaveripyynnön siltä myyjältä!
Se oli pistäny että "hey do u recognize me? I work at Mcdonalds and i took your order:)".
CREEPY! Mä en sitte vastannu sen viestiin enkä hyväksyny sen kaveripyyntöä. Sen oli pakko kattoa mun nimi mun kortista kun maksoin ja sitte vielä ettiä mut facebookista. Mitenköhä yksinäinen se on..



2 kommenttia:

  1. .. Kivan näköstä opiskelua teillä :D
    Ei vaan iha tosissaan, minkälaisia koulupäiviä teillä on siellä? Kuinka pitkii, tuleeks paljon läksyjä ym? Ja oon kuullu että jenkeissä koulussa on kaikkii ihmeaineita, jotain keramiikkaa ja tollasta, onks se totta? :D Kiitti paljon jos pystyt vastaa, oon jo jonkun aikaa lueskellut tätä sun blogia, oon itse lähdössä vaihtoon ensi syksynä. Hauskaa vaihtarivuoden loppua :)

    VastaaPoista
  2. Mun koulupäivät alkaa 7.30 ja loppuu 1.55 joka päivä. Ja joo täällä voi ottaa oikeestaan mitä tahansa tunteja:D Mun koulu on vähä pienempi ni ei oo niin paljoo valinnanvaraa ku julkisissa kouluissa. Läksyjä mulla ei kauheesti tuu ku mulla on tosiaan vaa ihme tunteja niinku dramaa,piirtämistä ja jotai tietsikkatunteja:D Otin kaikki helpoimmat tunnit ku en tahtonu vuottani pilata jollain läksyjen määrällä ja huonoilla numeroilla;)

    VastaaPoista