sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

IACH Prom

Mun vanhat koululaiset tuolta Idaho Artsin koulusta pyys mut niitten promeihin. Keskiviikkona tuli kutsu ja torstaiks jo piti olla kaikki paperit täytettynä että kuka oon ja mistä tulen. Saatiin sitte paperisota hoidettua faxin avulla ja olin good to go. Ainoo ongelma oli ettei mulla ollu mekkoa. Tai olihan mulla se tuo vanha sininen mekko mutta en mä ny sitä voinu laittaa päälle! Perjantaiks sitte pyysin Viivin,Jeen ja Celesten tuomaan niitte mekot jos joku niistä istuis ja voisin lainata. Jee oli sitte ainoo joka muisti sen mekkonsa tuoda ja se oli ihan kamalan näkönen mun päällä. Koulun jälkeen ajettiin sitte Hannahille joka anto mulle sen koko mekkovaraston että jos joku sieltä istus. Kaikki oli joko liian lyhyitä,isoja tai pieniä ja olin taas ilman mekkoa.. Tammy sitte päätti että nyt ajetaan johonkin kauppaan ja katotaan jos löytyis. Mentiin sitte Kohl'sille ja sieltähän löyty ihan tajuttoman söpö mekko 20 dollarilla. Ostin sitte sen ja kaikki oli ok!

Mentiin sitte porukalla Olive Gardeniin syömään ja kellekään ei ollu tullu mieleen että pitäs tehä pöytävaraus. Oli aika jäätävä tilanne ku törmäsin siellä yhteen tuttuun joka oli töissä siellä. En ollu sitäkään nähny ehkä 4 kuukauteen ja se vähän hämmästy ku näki mut siellä. Istuttiin sitte siel Haileyn kanssa sellaset puolisen tuntia ja odoteltiin meille pöytää seittemälle ihmiselle. Lopulta sitte saatiinki se ja muut ilmesty paikalle just sopivasti. Meillä oli jotain säätöä kyytien kanssa ku Jimmyn oli pitäny mennä hakeaan Maren,Laura ja Carly mut sitte se oliki päättäny lähteä Boiseen ja ei ollu ilmottanu kenellekkään ettei se haekkaan tyttöjä.

IACH oli vuokrannu tilan niitten promeille ja ku päästiin sinne sain tietää että näillä oli teemana nuo naamiot.. Kaikilla muilla sitte oli jotku naamarit paitsi mulla!! Kukaan ei ollu muistanu mainita.
Oon aina kuvitellu että Prom queen ja kingin saa aina sellaset tosi ilkeet,ylimieliset ja nätit ihmiset. Kaikki ei tapahdu niinku elokuvissa ja tässä on sitte meiän prom kuninkaalliset.Sitte vielä satuin törmäämään siellä johonkin ruotsalaiseen poikaan. Tää ruotsalaine eli Jonathan oli ollu vaihtarina IACH.ssä viime vuonna ja oli nyt tullu takasin käymään täällä. Hetiku astuin sisään ni se pärähti siihen mun eteen ja alko pälättää kauheeta vauhtia ruotsiks. Vähän siinä jääty mut kyl ihan hyvin tuli sen kans juteltua! Kaikki jenkit katto suut auki että puhun myös ruotsia ni Jonathan ylisti että kaikkihan Suomessa ruotsia puhuuu!!

2 kommenttia:

  1. Ihanat hiukset! Kävitkö laittamassa ne kampaajalla?

    VastaaPoista
  2. Kiitos,kiitos.En mä missää kampaajalla käyny ku väsäsin vaan kotona kiharat ja sitte vetäsin ne ponnarille.

    VastaaPoista