perjantai 8. huhtikuuta 2011

Oregon

Moikka!
Perjantaina meillä oli track meetti Oregonissa, Valessa.Oltiin sitte iha innoisamme ku mentiin iha toiseen osavaltioon kisaamaan ja lähtö oli siinä 12 aikaa aamupäivällä. Sitä enne meitsi suunnisti salille pariks tunniks ja sitte lähettiin koululle. Meillä oli ehkä kilsa matkaa jäljellä ni kytät pysäytti meiät ylinopeudesta. Täähän on siis mun 6 kerta ku meiät pysäytetään Jenkeissä ja oon ollu täällä vasta 7kk!! Suomessa meitä ei oo ikinä pysäytetty. Koko track jengi sitte venas meitä siellä koululla jo bussissa. Mä sitte tekstasin niille että älkää lähtekö ilman meitä ku poliisisedät tuli moikkaamaan! Päästiin sitte reilu 10 min myöhässä matkaan mut ei se mitää.
Tää bussimatka kesti taas sellaset parisen tuntia ja kerettiin sitte eksyäkki siinä matkalla. Se mesta minne mentiin oli ihan pieni tuppukylä Oregonissa. Se oli oikeesti aika karmee paikka.. Yhtä ruma ku Idaho City!Tollasia kämppiä oli se kyläpahane sitte täynnä...
Ei me sitte paljoa siellä miitissä tehty. Ihmiset teki omat lajinsa ja sitte vaa hengailtiin,syötiin ja katottiin sen koulun baseball matsia. Mä otin sitte muutamat ajat siinä ja autoin meiä valkkua iha turhissa jutuissa.
Ja sitte Viivi taas vaihteeks vähän loisti siellä ja sai kaks mitallia ja sitte jotain ihme viirejä!! Hyvä Suomi !! Se sai siis ekan sijan,tokan, neljännen ja kaheksannen! Siellä oli ehkä vähän päälle 100-120 tyyppiä kisailemassa. !

6 kommenttia:

  1. etkö sä juokse miiteissä ollenkaan?

    VastaaPoista
  2. hahah, mä oon menossa Oregoniin syksyllä, Dallasiin :D onneks iha kunnollinen paikka varmaa hah

    VastaaPoista
  3. luin sun vanhoja postauksia, ja se että teijän koulussa ei saa käyttää legginssejä, jos on liian lyhyt paita. onks se läpäl tehty se sääntö? :D

    VastaaPoista
  4. - Kyl mä ekaks juoksin siellä mut nykyää en:D Track ei oo ihan se mun juttu. Mä käyn harkoissa treenailee mut en tykänny kisailemisest ollenkaa ni se jäi siihen!

    - Toivottavasti!

    - Ei se sääntö oo läpäl tehty:D Jos sul ei oo tarpeeks pitkä paita legginssien kans saat tosi nätin mekon itelles koko päiväks! Näillä on vähä eri käsitys pukeutumisesta ja sanoisin et jenkit on sellaset 5 vuotta Suomee jäljessä:DD

    VastaaPoista
  5. ai viis vuot suomee jäljes?! ei yhtää vaikuta siltä, esim elokuvien perusteel.. :D
    Mut ku ny oot tän lukuvuoden pois, nii jouduksä suorittaa saman lukuvuoden suomessa? siis en tiiä monennella oot, mut jos esim oot lukion ekal ja oot ny siel ja sit ku tuut takas pitääks sun suorittaa lukion eka uudellee vai pääseksä sit suoraa lukion tokalle? :D ku ite kelaan et vois lähtee, mut en haluis suorittaa sit mitää luokkkaa uudellee nii empä tiiä :)

    VastaaPoista
  6. Joo tai et tääl nää vetelee viel sellasis bootcut farkuissa ja just sellasissa seppälän paidoissa joissa on joku örkki ja lukee jotain I AM cute.
    Mun koulusta sanottiin et saan jotain kursseja suoritettuu tän kautta mutten todellakaan koko vuotta. Et oon sitte vähänku vuoden jäljessä mun ikäsiä:)

    VastaaPoista