lauantai 2. huhtikuuta 2011

yumm


Käytiin mun vanhojen koululaisten kanssa syömään Red Robiniin ja sitte oli tarkotuksena mennä leffaan. Sinne kuiteski tuli ihan sikana porukkaa ja en tuntenu niistä oikeen ketään ja se oli muutenki tosi akward ku siellä oli mun vanhasta koulusta porukkaa ja ne kauheesti kyseli miks vaihdoin. Ainoot ketä oikeestaan tunsin oli Maren ja Arthur ja seki tuli vaan käymään siellä ja lähti sitte. Muut meni sitte leffaan kattomaan SuckerPunch mut musta se näytti nii juntilt leffalta et lähin vaa sitte himaan.. En tahtonu tuhlaa 12 dollarii niin turhaan leffaan:D

4 kommenttia:

  1. mis vaihees sä oot vaihtanu kouluu ja miks :-(?

    VastaaPoista
  2. ootsä siellä juniori vai seniori vai mikä? ku ite oon menos vaihtoo ja sain just kuulla et oon niinku 11. luokalla eli juniori koska oon vaihtari ja sit saan kuitenki valita jotain senioreiden kursseja. Haluutsä vähä tarkentaa mulle et mitä kaikkee liittyy toho juniorin olemiseen ja sillee? kiitos:-)!

    VastaaPoista
  3. Vaihdoin kouluu joku 5-6 kk sitte ku ei iha natsannu se taidekoulu!:) Nyt oon normikoulussa.

    VastaaPoista
  4. Mä oon täällä juniori. Mun koulussa kaikki vaihtarit laitettiin junioreiks mut silti saadaan kävellä senioreitten kanssa kun ne valmistuu jos siis tahotaan:)

    Sillä ei oikeestaan oo paljoo muuta eroa kun se että senioirina kaikki valmistuu ja niille pidetaan sellasia senior iltoja jnejne ja saat ehkä jotain etuoikeuksia niinku off campus lunch tai jotain tollasta. Mun koulussa ainoo ero on se että mä en valmistu täältä ja en osallistu senior banquettiin joka on sellanen iso senioireitten illallinen.

    VastaaPoista