lauantai 16. huhtikuuta 2011

track

Meillä oli taas meetti tiistaina ja lähettiin koulusta vähän etuajassa. Ihan kaikki mahollinen meni pieleen täs meetissä; Oli ukkosta ja sadetta ja meiän teltta meni rikki..Sitte meiän nopein juoksija Jaxon unohtaa viestissä sen kapulan... Joten se juoksee takasin,nappaa sen, ojentaa sen Dallinille joka pudottaa sen. Sitte meiän tyttöjenki viestijoukkue mokas hiukan ku Lenka unohti lähteä ku se ase laukes, viivi otti kapulan vastaan väärässä kohassa ja meiät hylättiin. Sitte vielä medleyssä tytöt unohti että niillä on se ni Hannah on ainoo juoksemassa sitte Viivi juoksee yhtäkkiä jostain radalle just oikeeseen aikaan mut sittenku Viivin pitäisi ojentaa kapula Kimberille....Kimber ei oo siellä.
Lenka,Jaxon,Stephen,Viivi,Hannah,MINÄ, Conrad...ja BryanLenka,Viivi,Hannah,meitsi,Bryan Jake, Jeff, Hannah


Ja sitte vielä et tänään on Promit! Tytöt tulee kohta meille ja aletaan pistää ittemme valmiiks. Meil oli tosi suuret suunitelmat(limusiini) muttei saatukkaa sitte mitää aikaseks...

2 kommenttia:

  1. Kiva blogi!
    Oon ite lähössä jenkkeihin vaihtoon ens syksynä, ois tosi kiva jos voisit vastaa pariin kysymykseen!
    Eli vietätkö sä paljon aikaa sun hostien kanssa? Kyseleeks ne paljon sun menoista ym?
    Ja siivootko tai teetkö muita kotitöitä paljon siellä teidän kotona? :-D
    Kiitti paljon jos pystyt vastaa

    VastaaPoista
  2. Kiittikiitti!:)
    Aluks vietin niitte kans tosi paljo aikaa ku reissattiin ja nykyään käydää yhes välillä syömässä ja siinä se meiä yhteine aika sit suunillee onki:)
    Ei ne kauheesti mun menoja kysele enää ku ne tuntee mun kaverit. Joskus jos joku tuntemattomampi aikoo ajaa meiät ni ne vähän kyselee. Mä en kauheesti kotitöitä tee:D Siivoon oman huoneeni ja mun vessasn ja sitte välillä tyhjentelen jotai astianperukonetta.
    Eipä mittää!:)

    VastaaPoista