perjantai 8. huhtikuuta 2011

Boise Mall



Torstaina päätettiin lähtee Boiseen Viivin kanssa vähä kiertelemään. Otettiin sitte bussi tossa 10.30 aamulla ja siinä taas pientä säätämistä ku jotkut ei ihan löytäny sinne bussipysäkille;)
No siitä päästin sitte dösään ja istuttiin siinä taas tunti. Nyt se matka ei kuitenkaan tuntunu nii pirun pitkältä ku oli seuraa. Viivin hostit tais olla vaan vähä kauhuissaan ku julkisella liikenteellä ei oo mikään kovin hyvä maine täällä. Vaan köyhät ja spuget käyttää busseja.
Lähettiin sieltä ostarilta sitte kiertelemään ja käveltiin Rossiin ja johonkin morsiusmekko kauppaan kattelemaan prom ja vanhojen mekkoja. Ei sieltä sit mitää oikee löytyny paitsi että törmättiin mun aluevalvojaan!!Tää oli kyl iha ihme juttu ku käveltiin siinä tiellä Viivin kanssa ni joku alkaa yhtäkkiä huutamaan mun nimeä. Täällähän nää ei osaa ääntää mun nimeä mitenkään ni oon aina välillä mitäki ja mun aluevalvoja Joyce kutsuu mua Veidaksi. No sitte joku kiljuu Veidaa auton ikkunasta ja aluks en ees tajunnu että se olin minä. Lopulta se nous sieltä autosta ni tunnistin sen. Oudointa tässä oli se että Joyce asuu sellasen 2½ tunnin ajomatkan päässä Boisesta että miten me voidaan törmätä tollain. Siinä sitte vaan vaihdettiin kuulumisia ja jatkettiin sitte matkaa.Vietettiin siellä sitte muutama tunti(6) ja lähettiin kotia kohti uudelleen bussilla! Sitte illemmalla menin salille ja siitä sitte vaan nukkumaan.

1 kommentti: