tiistai 5. huhtikuuta 2011

spa day


Mulle sattu käymään pikkujuttu tässä pari päivää sitten.. Päätin siis värjätä mun juurikasvun. Ja päätin että värjään itse kotona koska se on niin paljon halvempaa kuin kampaajalla. Kävin sitte ostamassa jonku Lorealin purkkivärin ja iskin sen päähän. Sitte ku sain hiukset huuheltua ja kuivattua mun tukka oli iha oranssi, valkosilla raidoilla!! Pieni järkytys ja varsinki ku en kestä keltasta tukkaa. No se oli sitte pakko mennä korjaamaan koska näytin ihan ihme irlantilaiselta menninkäiseltä ja varattiin mulle aika kampaajalle. Tänään sitte menin sinne kampaajalle ja Shawna vaan alko nauramaan että mitä ihmettä oon menny tekemään itelleni. No siinä sitte värjättiin mun toi tyvi uusiks ja vähä pistettiin raitoja peittämään sitä oranssiutta. Nyt nää on aika valkoset ja näyttää siltä että hohtais pimeessä..Mutta oon niiin paljon tyytyväisempi näihin kun siihen Lorealin purkkiväriin! En enää ikinä värjää mun hiuksia kotona..
Tammy oli myös varannu mulle ajan pedikyyriin koska ei menty minnekään siistiin mestaa spring breakiks! Se oli iha tajuttoman rentouttavaa vaa löhötä siinä ja sain kaikki hieronnat sun muut. Tuntu niiin hyvälle!

2 kommenttia:

  1. näytin ihan ihme irlantilaiselta menninkäiseltä niinhä sä aaaaina näytät kulta!

    VastaaPoista