sunnuntai 1. toukokuuta 2011

The Jungle Book


Kun mä alotin Victoryssa valitsin itelleni Dramaa ekaksi tunniksi. Tai mä en ees oikeestaan valinnut sitä vaan se oli ainoa kurssi jolle mahduin. Aluks mä vihasin sitä. Drama on kaikkea sitä mitä mä vihaan ja en tiiä mitää niin ahistavaa ku olla lavalla ja kaikki tuijottaa sua ja sitte siinä esität vaikka apinaa. Joulun jälkee mun dramatunti vaihtu Play Productioniksi. Mähän en siis tienny tästä ja jäin sinne kurssille. Sain sitte tietää että meiän pitää itte tehdä näytelmä. Kaikki puvut,lavasteet,meikit,asut ja ohjaus piti sitte tehä itse. Meillä oli casting ja sain rooliks Mowglin veljen Mika roolin. Aika jees koska ajattelin että mut laitetaan johonkin tosi pieneen rooliin ilman vuorosanoja mutta mulla oli ehkä kymmenen.
Connor ja meeitsi
Me siis väsättiin nää ihan kaikki lavasteet itte!! Lopputulos oli aika makee.
Bryan,Kelsey,Ocean,Matt,MINä
En oo ikinä enne ollu näytelmässä mukana ja en tosiaan tienny miten sekava se ensi-ilta on. Meiän teatteri oli ihan täynnä ja loppuun myyty. Kaikki panikoi ihan kokoajan, luki vuorosanoja,korjas meikkejä ja asuja. Mowglille ei ees ollu hankittu asua ennen ensi-iltaa ni käärittiin Jaromille vaan joku kangas sen ympärille. Tietenki sitte tää kangashässäkkä petti meiät kesken esityksen ja se tippu Jaromin päältä. Ei se sit kauheesti ketään haitannu varsinkaan Jaromia. Musta tuntuu et se vaan tykkäs olla ilman sitä riepua ympärillään!!
Jessie,Devon,Justin,Lenka

Bailey ja meitsi
minä,Alex,Grant,Ocean,Justin,Jarom

Muutenki meillä meni kaikki ajotukset vähän sekasin, verhoja avattiin ja suljettiin väärään aikaan.musiikki tuli väärään aikaan, vuorosanat unohtu,lavasteet meni rikki ja vaikka mitä.
Ite en unohtanu yksiäkään sanoja ja oon tosi yllättyny siitä. Ocean ja Matt varasti mult parit sanat ja vahingossa sano mun vuorosanat omiensa sijaan. Se aina vähä sai kaikki sekasin ku joku muu sano sanat ni tuli vähä sellasta ahistavaa hiljaisuutta ku kaikki tuijottaa ja kukaan ei tiedä mitä sanoa.Justin,joku,Jarom,Matt,Alex,MINÄ,Lenka,Grant,Ocean,Jessie,Tyler,Kurt,Taylor,Kelsey,Connor,
Cole,Koby,Bryan,Jacob,LeAndra,Robin,Gerdonna,Morgan,Hannah,Kania,Jade,Matt,Dominic,Viola,
Rachel,Sarah,Rachel,Stephen.

Lauantain esityksen jälkeen me sitte jäätiin meiän teatteriin hengailemaan. Tilattiin sinne pizzaa ja syötiin ja juotiin ja hengailtiin. Oli tooosi jees ja oon tosi ylpee ittestäni et oikeesti tein ton. En ois ikinä musta uskonu että tykkään dramasta.

Kolme kertaa me sitte esitettiin tää näytelmä ja se eka ilta oli kaikista kaoottisin. Lauantai ilta kuitenkin meni tosi paljon rauhallisemmin ku kaikki ties että mitä tehtiin ja minne mentiin ja milloin. Maanantaina meillä oli viimenen esitys ja tunnelma oli aika haikee ku meille oli jo kehittyny pieni perhe täst meiän porukasta. Enää meillä ei sitte ookkaan harkkoja ja muuta drama hässäkkää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti