sunnuntai 8. toukokuuta 2011

2 weeks!

Enää kaksi viikkoa ja me livistetään täältä Idahosta kohti Californian rantsuja! Oon ihan tajuttoman innoissani koska oon odottanu tätä matkaa sellaset 9 kuukautta ihan siitä ensimmäisestä hetkestä asti kun sain tietää että mennään Californiaan. Otetaan multa vika viikko koulusta ja lähetään mun hostperheen kanssa autolla kohti San Diegoa. Päätettiin matkata autolla koska se on A) Halvempaa B) mennään Las Vegasiin ja C) DISNEYLAND ON MATKAN VARRELLA!!
Me siis lähdetään toukokuun lopussa ja ajetaan ensiksi Salt Lake Cityyn. Siellä vietetään yksi yö ja käydään vähän kattelemassa paikkoja. Mun hostit tahtoo näyttää mulle jonkun tajuttoman valtavan mormoni kirkon ja käydään varmaan sitä pällistelemässä. Sitte jatketaan seuraavana aamuna matkaa ja ajetaan Nevadaan Las Vegasiin!! Ihan sika makeeta ja oon niin innoissani etten ees tajuu miten innoissani oon.. Vegasista jatketaan matkaa Californiaan San Diegoon jossa mun hosteilla on joku asunto! Siellä sitte vietetään jokunen viikko rantsulla löhöten,lihoten ja shoppaillen! Tarkotuksena ois myös mennä johonkin eläintarhaan ja outletmalleihin!!
Ja sitten kun lähetään ajamaan takasin Idahoon niin tehään pikkunen pysähdys Anaheimissa.. Nimittäin Disneyland on siellä!! Äiti kerto ettei se ikinä päässy käymään Disneylansissa joten mä lupaan että mä meen käymään siellä. HAAHA! Ei mutta oikeasti oon innoissani. 2 viikkoa enään koulua ja sitte meitsi lähtee!!

1 kommentti: