maanantai 30. toukokuuta 2011

vastauss

Ois kiva jos jaksaisit vastaa mun kysymyksii ku oon ite menos vaihtariks ens vuonna:-)
Ensinnäki onks sul sellane olo et haluisit jäädä sinne? Kauan sul kesti päästä kielee kii? Mis osavaltios oot? Tunnetko ketään vaihtarii Virginiasta tai Washington DCstä, jos tunnet ni mitä ne on sanonu? Onks sul ollu siel ketää poikaystävää tai jtn juttuu tai käyny missää treffeil:-D? Juotko siellä tai onko sua pyydetty johonki jenkkibileisii siel vai juoko sun kaverit siel ylipäätään? Ja viel sitä et sul on ihana blogi ja oot nätti!



En nyt ihan tiiä että kauan mulla meni päästä kieleen kiinni. Mulla meni ehkä 2 viikkoa ettei ujotellu puhua. Aluks olin tosi hiljanen koska mua ujostutti et jos mulla on kauhea aksentti. Sitte kuiteski selvis ettei mulla ees ole sellasta perus suomiaksenttia ni pääsin kieleen kiinni semi nopeesti sen jälkeen.

Mä siis oon Idahossa tässä oregonin,nevadan ja utahin ympäröimänä.
En tunne ketään noista osavaltioista. Loppujenlopuks sillä osavaltiolla ei oo kauheesti väliä kaikki tulee sujumaan vaan jos sun hostperhe ja sinä tuutte toimeen hyvin:)

Kyllähän täällä juodaan. Mun koulussa ei oo niin kauheesti näitä bilettäjiä koska oon kunno snobikoulussa ja kaikki on tosi kunnollisia haha. Mutta kyllä niitä bilettäjiäkin löytyy ja kyllähän täällä juodaan. Tosi erilailla kun Suomessa kyllä. Kuiteski sanoisin että jenkeistä lähtee niin moni Suomeen takasin koska jäi juomisesta kiinni ettei se oikeesti ole sen arvosta.

3 kommenttia:

  1. kauanko sul kesti saada sellasii hyvii kavereita siel ? ja millä nettiyhteydellä oot koneella siel ? sul on tosi kiva blogi !

    VastaaPoista
  2. Onks sulla siellä joku amerikkalainen pankkitili vai pärjääkö ihan vaan suomalaisella visa electronilla? :) Ja onks sulla siellä joku prepaid puhelinliittymä vai joku ihan kunnollinen? :DD Ei ollu mikään kysymyspostaus mutta aattelin minäkin tähän samaan syssyyn laittaa x)

    VastaaPoista
  3. Sanoisin että mun paraskaveri täällä on Hannah ja ollaan tosi läheisiä ja siinä meni sellaset 3kk että oltiin näin hyvii kavereita mitä ollaan. Käytän meiän kodin nettiä. Meil on ihan normi langaton netti ni saan käyttää sitä. Kiitos!

    Mulla on suomalainen kortti muttei se oo visa electron.Kai!! Mutta siis tiiän monia vaihtareita jotka avaa jenkkitilin koska yleensä ku avaat tilin saat siinä jotain 50 dollaria ilmatteeks. Mulla on mun hostperheen vanha puhelin käytössä josta mun ei tartte maksaa mitään siitä. Tässäki muut vaihtarit on ostanu Walmartista sellasen 10 dollarin prepaid puhelimen johon käy lataamassa minuutteja.
    Juu ei mittää!!

    VastaaPoista