lauantai 22. tammikuuta 2011

Winter Formal

Perjantaina oli IACS:n winter formal ja menin sinne Haileyn ja Arthurin kanssa.
Otin kaikki mekot ja kengät kouluun, koska koulun jälkeen ei ollu aikaa mennä himaan hakemaan tavaroita. Koulusta ensin korisharkkoihin ja otettiin perjantaina koriskuvat! Toivottavasti onnistu.. Itte sitte unohdin mun toisen koriskengän jonnekki ja vetelin harkoissa sitte toisessa jalassa kenkä ja toisessa neonpinkki sukka. Kuvia varten sain lainaks Jakelta sen koriskengät ja ne oli valtavat näytin niin pelleltä..

Koristreeneistä Haileyn ja sen äiti tuli hakemaan mut ja mentiin niille laittautuun. Jouduttiin sitte mennä koululle ihan sika aikasin koska muuten ei oltais saatu kyytiä ollenkaan. Hengailtiin sitte vessassa iha törkeen kaua
n.
Lopulta sinne alko tuleen porukkaa ja mulla ainaki oli iha sika hauskaa. Kumpa munki koulu järjestäis jotain tollasia mut yleensä niitten tanssit joita on joskus ollu on kuulema tosi tylsiä; kukaan ei mee ja ne ei saa soittaa tietynlaista musiikkia.
Roberto & Alejandro
Kaikki on nii pirun lyhyitä täällä et jouduin kyykistelemään jokasessa kuvassa!

4 kommenttia:

  1. "Kaikki on nii pirun lyhyitä täällä et jouduin kyykistelemään jokasessa kuvassa!"
    ^saako kysyä että kuinka pitkä sä oot? :) pelkään vähän samaa kun olen lähdössä vaihtoon ensi vuonna :D

    VastaaPoista
  2. apua mä oon suunnilleen saman pitunen! 168-169cm olen, en tienny et jenkit on niin lyhyitä :O

    VastaaPoista
  3. Haha ehkä mä VÄHÄN liiottelin tässä ettei ne kaikki nyt mitään kääpiöitä oo:)

    VastaaPoista