lauantai 29. tammikuuta 2011

koulua

Perus kouluruokaa. Mua ällöttää noi lautaset ihan sikana. Tai ei noita ees voi lautasiks sanoa, nehä on tarjottimia. Jokaselle oma pikku lokero. Hyi... Ja tää on siis perus lounas täällä. Meillä on ainaki kolme kertaa viikossa pizzaa, ja sillon saat yhen viipaleen. Sitte on keksejä,kanelipullia ja sitte jotain tölkkihedelmiä ja juomana on kaakaota. Jees! Tästä ne sitte maksaa 2.95/päivä."VÄHÄ SIISTII!!" Ei oo. Itte en syö näitte kouluruokaa.
Alettiin tekee meiän vuosikirjaa viime viikol. Mut laitettiin valokuvaukseen, joka on tosi jees. Ei tartte huolehtii mistään sivun lay outeista ja muista kuha napsii kuvia ja lataa ne meiä nettisivulle.Toi korealainen on maailman ihanin!! Sil on nii makee nörttityyli ja se on vaa jotenki nii hauska.Sen aksenttiki on nii paras. Nimi on Jung mut kaikki kutsuu Shawniks.


2 kommenttia:

  1. Oon ajatellu lähtee jenkkeihin vaihtariks, tosin vasta 1½ vuoden päästä, mutta kumminkin =) Millon hait vaihtariks ? Ja mun on pakko kysyy tota sun mielipidettä EFstä. Oon kuullu siitä paljon negatiivista palautetta, eli jos nyt saisit päättää uudestaan niin menisitkö EFlle ? (= kiitos jos jaksat vastata !

    VastaaPoista
  2. Hain itte vaihtariks varmaan elokuussa 2010 ja sitte olin ihan varmasti lähössä joskus joulukuussa. Jos saisin päättää uusiks ni lähtisin EF;llä. Mulla on kaks järjestöä joten tilanne on vähän erilainen. Jenkeissä mulla ei toimi EF, joten en iha tiedä miten ne toimii sillonku vaihtarit on lähteny jo:)

    VastaaPoista