lauantai 1. tammikuuta 2011

Happy New Year!


Mun uusivuosi ei ollu mikään maailmaa mullistavan mahtava!
Tarkotuksena oli porukalla mennä tohon meiän toiselle talolle katteleen leffoja ja hengailemaan MUTTA suunnitelmiin tuli pieni muutos kun David päätti mennä snoukkaamaan ja murtaa oikeen olkapäänsä ja vasemman polvensa. Miten se ees on mahollista? Sen on täytyny olla ihan tajuttomassa solmussa. Muut lähti sitte viemään sitä sairaalaan ja siinä vierähtiki muutama tunti. Istuttiin sitte Kristinan kanssa täällä tuijottamassa telkkaria ja odoteltiin että kuka tulee ja milloin.
Lopulta sitte Brittney ja Derek, joka ei ole kotosin Idahosta vaan Utahista mutta on täällä pari viikkoa Brittneyn vieraana, ilmesty meiän kämpälle ja jumitettiin täällä hetki.
Lähettiin sitte syömään Applebeessiin. Sieltä ajettiin takasin kotiin ja venailtiin että kello ois 12..
Oli mun elämän pisimmät 50 minuuttia ku tuijotettiin kelloa ja telkkarista miten New Yorkissa joku pallo tippuu kun vuosi vaihtuu. Hetikun kello oli 12 ni mentiin nukkumaan. Että hyvää uutta vuotta sinnekin!!
Oli ihan jees ottaa vaan rennosti koska edellinen ilta oli vähän rankempi ja olin iha tajuttoman väsyny sen jälkeen! Mutta kuiteskin vuoden vaihtuminen on aina vähän isompi juhlan aihe jote ois ollu jees tehä jotain vähän hauskempaa.


Tänään en saanu aikaseks yhtään mitään.. Nukuin noin 13 tuntia ja oon löhöilly ihan koko päivän! Skypettelin Veeran kanssa, joka on Kentuckyssa. Moi Veera!!
Ja sitte vaa söin ja kattelin pari leffaa.. Nyt oon ollu ihan tarpeeks kauan hereillä ja aion nukkua. Toivottavasti huomenna jaksaisin liikkua johonki!

2 kommenttia:

  1. Hei missä päin Kentuckya toi Veera on Kentuckyssa? Ite oon aupairina Ohiossa, tunnin matkan päässä Kentuckyn rajalta!

    VastaaPoista