sunnuntai 30. tammikuuta 2011

sunday

Heräsin tänää iha sika aikasin ja kävin itteni kanssa tosi pitkän taistelun siitä menisinkö juoksemaan. Sänky voitti ja nukuin sitte vielä parisen tuntia. Meillä alkaa kohta track ja ajattelin osallistua pitkän matkan juoksuun. Se ei onneks oo mitään joukkueurheilua, koska en oo mikään nopea ni kukaan ei voi vetää raivareita että minä mokasin ja sen takia meni pieleen!

Hailey tuli meille joskus 12 aikaan hetisuoraan kirkosta ja sitte otettiin sen senior-kuvat. Mun ei niitä tarttekaan ottaa ku oon Juniorina. Ei siinä mitään! Kuvien jälkeen leivoin mokkapaloja, jotka epäonnistu jälleen kerran. Mä en vaan kuulu keittiöön.

Saatiin myös lähtöpäivät selville. Mulle tuli perjantaina kirje että mut on pistetty lähteväks 2aaltoon, joka olisi May 31- june2. Nää aallot on kuulemma valitta viimesen koulupäivän perusteella, mikä on semi kummallista ku mun koulu loppuu 10 kesäkuuta. Ollaan muutenkin menossa San Diegoon just tona aikana joten nytte alko lähtöpäivän vaihtaminen. EF kuitenkin haluu multa 75 dollaria jos tahdon vaihtaa mun lähtöpäivää. Mikähän järki tässä taas on. Maksetaan ensin ihan pirusti että vietän mun vuoden täällä ja sitte ne pistää mulle lähtöpäivä ja vielä tietää että en voi lähteä tona aikana kun on koulua.
Lähetin EF:lle sähköpostia että onks niillä mennyt päivämäärät vähän sekasin ja en kyllä maksa 75 dollaria siitä että ne mokas..taas..
Koko viikonloppu meni tosi nopeesti. Perjantaina oli matsi ja lauantaina menin Boiseen ja sitten käytii leffassa kattomassa The Dilemma. Mentiin johonki majestic-teatteriin ja liput oli 10 dollaria.. ei iha sen arvonen kuiteskaa.

4 kommenttia:

  1. moikka! ihan pakko ilmottaa että tykkään sun blogista ihan hirveesti:) oon saanu tästä ihan törkeesti apuu omaa vuotta varten ja en jaksa oottaa et pääsen lähteeeee!

    VastaaPoista
  2. Hei kiitti tosi kiva kuulla:)

    VastaaPoista
  3. minkä ikänen oot? :) tai siis minkä ikäsenä lähit vaihtoon nyt?

    VastaaPoista
  4. Oon nytte 17 vuotta ja täytän kesäkuussa 18! Lähin tänne siis lukion ekan vuoden jälkeen

    VastaaPoista