lauantai 8. tammikuuta 2011

Bogus Basin

näytän peppi pitkätossulta


Tänää heräsin jo 6.40 ja lähin kohti Viivin kämppää. Lähettiin Viivin,McKennan ja Viivi hostäitin kanssa ajelemaan Bogus Basinille joskus kahdeksan aikaan. Paikanpäällä oli tosi paljon tuttuja meiän skiteamin takii. Niillä oli jotku kisat siellä. Itelläniki oli tarkotus liittyä siihen mut sitte korisvalkku ei kauheesti tykänny ajatuksesta et aletaan missaa pelejä ja treenejä. Nää on kauheesti puhunu että kun Suomessa ei oo mitään vuoristoa nii tuun ihmettelee miten iso paikka toi on. No tietenki mä kelasin et ei se ny mitää et ei se voi olla niin iso. Mut se paikka oli iha tajuttoman iso ja törkeen korkeella! Koko päivän oli tosi aurinkoine ja lämmin sää. Itelläni oli iha liikaa vaatteit päällä ku on tottunu laskeen sellasessa -15 asteessa. Nyt sitte oli 27 F, joka on jotain 2-3 astetta.
Vuokrattiin mulle kamat vuoren alapuolelta ja otin ne itelleni 5 kerraks joista nytte sit on jäljellä 4. Koko kauden ajaks niit suksia ei oo enää jäljellä ja harmittaa semisti ku tykkäsin iha kauheesti siit paikasta.
Mun toinen mono meni jumiin ja en saanu sitä irti mun jalasta ja se sitte puristi sellaset 6 tuntia mun jalkaa nii ettei veri päässy kiertää et lopuks pidättelin itkuu siinä. Sitte laskettiin autolle ni mun piti hypätä joltain kalliolta lumihankeen et pääsisin veke sielt rinteestä ni siinä ryminässä se mono aukes, kyllä helpotti.

4 kommenttia:

  1. Moikka! :D Olin ihan tosi innoissani kun löysin tän sun blogis, sillä ite olin viime vuonna vaihdossa Idahossa, Nampassa, eli ihan Caldwellin lähellä. :) Huippua nähdä kuvia kaikista tutuista paikoista. Viime vuonna siellä ei tietääkseni ollut ketään muuta suomalaista kuin minä, mutta tänä vuonna näyttää olevan enemmänkin. :) IDAHO<3

    VastaaPoista
  2. Olitko! Mitä kouluu kävit? Itekki käyn kouluu Nampassa ku ei Caldwellista paikkaa auennu:) Jep meit on nyt mun koulussa 2 suomalaista

    VastaaPoista
  3. Kävin Skyview High Schoolia. :) Ikävä on kyllä takas sinne. :D

    VastaaPoista
  4. Oijoi! Pari tyyppiä tiiänki Skyviewistä muuten ketää kunnolla tunne:)

    VastaaPoista