lauantai 1. tammikuuta 2011

macy's,urban outfitter,dillard's,hollister...

Shoppailu täällä on niin paljon parempaa ku Suomessa. Haha, mutta en oikeesti tiedä mitä teen ilman näitä kauppoja. Okei,enköhä mä pärjää ihan yhtä hyvi ku ennenki oon. Mutta kummiski tässä on muutama mun lemppari kauppa

Forever21
Mun uusi rakkaus ja oon niin ilonen että ne avas Euroopan nettishoppailu osotteen. Kaikki on toosi halpaa ja sieltä löytyy ihan mitä vaan!
Express
Express on vähän hintavampi kauppa eikä sieltä löydy mitään löysäilyvaatteita mut oon silti ihan täysin rakastunu tähän kauppaan.. Aina löytyy jotain ostettavaa mutta aika usein ne jää kauppaan ku hinnat ei oo ihan kohillaan.


American Eagle Outfitter
Aika perusvaatteita tosi normihinnoilla. Yks harvoista kaupoista joka myy pillifarkkuja, suurinosa näistä myy vaan bootcut housuja ja ne on kamalia..



Amercrombie
En oo vieläkään tajunnu Abercrombien ja Hollisterin eroa..Tiiän sen että ne myy täysin samoja vaatteita mutta Hollister on puolet halvempi.

Ja tietysti...
Victoria's secret


7 kommenttia:

  1. Tiitäkö pystyykö Victoria secretssiltä tilaamaan suomeen??

    VastaaPoista
  2. Eipä mitään hajua mut en usko:)

    VastaaPoista
  3. Hei oot tosi nätti tyttö ja tykkään kauheesti sun blogista ja ois tosi kiva nähä että millasta tyyliä siellä amerikassa on ja miten itekki pukeudut ja mitä tykkäät ostella?

    VastaaPoista
  4. Haha kiitoskiiitos mut en usko että missää vaihees alan tänne mitää asukuvia iskemää:) Kerran taisin laittaa jotain ku ostin uggit ja siihen se taitaa jäädä

    VastaaPoista
  5. kaikki noi ovat mulle tuttuja paitsi express. omasta mielestä abercrombien ja hollisterin ero on siinä et a&f on tietenki kalliimpi, mutta se on enemmän "new york" tapanen ja hollister "california" :D tollee mä oon sen aina ajatellut.. american eaglen jeggingsit ovat parasta ikinä!!! ja forever 21 on kans mahtava kun se on niin halpa ja siellä oikeesti on KAIKKEA. ja victoria's secret <3
    itse olen lähdössä luultavasti indianaan vaihtoon ens lukuvuodeks, ja olen todella innoissani! perhettä ei ole varmistunut mutta tiedän että olen lähdössä sinne indianan seuduille :)
    sun blogisi on tositosi kiva ja lueskelen nyt näitä postauksiasi läpi ja innostun vain entistä enemmän vaihtoon lähtemisestä! nauti vielä siitä ajasta joka sulla on siellä vielä vietettävänä! + olet myös tosi nätti :)

    VastaaPoista
  6. pystyykö dillardsista tilata suomeen?

    VastaaPoista
  7. En usko että pystyy mutta eiköhän sen pysty selvittää niiden nettisivuilta:)

    VastaaPoista