lauantai 13. marraskuuta 2010

You're a good man Charlie Brown

Tänään oli loistava päivä! Nukuin pitkään ja sitte aloin siivoilee, siivosin mun huoneen ja oon tosi ylpee tästä nytte.. Sitte lähettii Tammyn ja Daven kanssa kohti Boisea.Ollaan remppaamassa tätä kämppää ja ne lähti ostamaan uusia kalusteita! Mä sitte menin siks aikaa Boise Mallille ja kiitän sitä, joka on keksiny yhden täydellisen kaupan; kun ostat kengät saat toiset valitsemas kaupan päälle! Ostin sitte uudet bootsit, tai kahdet;)

Sieltä lähettiin joskus viiden aikaan ja mentiin hakemaan Ine.
Mentiin kattoo Idaho Arts Charterin näytelmä, jonka oli pistäny kasaan mun kaveri David! Tää oli sen senior-projekti ja se oli ihan tajuttoman hauska! Kesti jonku kaks tuntia muttei pituutta ees kerenny ajattelemaan, koska se oli niin hyvä! Teki hyvää nähä niitä vanhoja luokkalaisia ja oli tosi kummallista kävellä taas niillä samoilla käytävillä:D Mutta oon kummiski niin onnelline mun uudesta koulusta.

Nyt makoilen kotona lattialla ja olis tarkotus alkaa kattomaan pari rastiin jäänyttä ohjelmaa! Täydellisten Naisten pariin siis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti