lauantai 6. marraskuuta 2010

o-ou

Tänään saatiin puhelu mun järjestöltä. Ne kyseli jos tiedettäisiin joku joka haluisi ottaa saksalaisen vaihtaritytön luokseen asumaan. Tää tyttö asuu nyt eri osavaltiossa, Illinoisissa, ja on joutunu perheeseen, jossa käytetään huumeita! Nyt ne on kai saanu sen pois täst huumeperheestä mutta ei oo löytäny sille uutta perhettä. Niimpä mun condinaattori soitti mun hostäitille, jos otettaisiin toinen vaihtari meille asumaan. Tiedän että meillä olisi sille tilaa, koska näillä on nyt 3 makuuhuonetta täällä tyhjillään. Mun hostäiti tietenkin lupautu auttamaan parhaansa mukaan mutta ollaan sen kanssa jo keskusteltu tosta, että haluttaisko toinen vaihtari tänne. Tultiin siihe tulokseen että meillä menee niin hyvin, ettei se tyttö jäisi tänne asumaan vaan saisi vain sijaiskodin. Se vois asuu täällä pari viikko kunnes sille löytyis toinen koti.
Noh, kuitenkin mun hostäiti kerto, että viimeksi kun sillä oli vaihtari niin jotain tän tapasta tapahtu ja se päätyi kahden vaihtarin kanssa vuodeks. Ei vaan ollu pystyny luopua siitä toisesta tytöstä sittenku oli perhe löydetty ja oli päättäny pitää sen.
Mä oikeesti viihdyn täällä ihan kauheen hyvin yksinäni. Oon "ainoona lapsena" koska molemmat mun hostsisarukset on collegessa.
Kun Tammy kerto mun cordinaattorille että se on tervetullu tänne muutamaksi viikoksi alko tää Joyce vähän epäröidä ja soitti perään ettei halua meidän ottavan sitä tänne, koska se sotkisi kaiken ja meiän pitäs vähänku alottaa kaikki uudestaan just nyt kun asiat on niiiiin hyvin!
Tavallaan oon kiitollinen mutta toisaalta mun käy nii sääliks sitä saksalaista, ku se on niin kauheessa tilanteessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti