tiistai 19. lokakuuta 2010

VICTORY

Nyt on toinen päivä uudessa koulussa takana ja oon ihan taivaassa!! Mun uus koulu on niiin jees!!
Ihmiset on tooosi mukavia ja ilmapiiri on iha erilainen ku Art Charterissa. Otin jopa draman oppiaineeks ja se ei todellakaan oo mun juttu! Mutta tänään olin ekalla dramatunnilla ja se oli iha hauskaa. Meillä on menossa joku inspiraatioviikko, joten tehdään kaikkea ei niin totista.
Mulla oli tänään ensimmäiset korisharkat ja nyt oon iha puhki. Alotettiin neljältä koulun jälkeen ja lopetettin kuudelta. Oon ihan kuolemanväsyny ja jalkoihin särkee ja lihakset on jumissa jo nyt!Pitäs ehkä venytellä enskerralla.

2 kommenttia:

  1. voitko tehä postauksen aineistas ja kertoilla niist kaikkee ja sit sun kodista siellä!?

    VastaaPoista
  2. Juups sellasetl löytyy tuolt vanhemmist julkasuista:)

    VastaaPoista