maanantai 4. lokakuuta 2010

Huh

Moikka, nyt korjasin kommentoinnin! Kuulin ettei tänne pysty kommentoida ilman että kirjautuu ja asia on nyt hoidettu.

Tänään oli ihan normaali koulupäivä. Koulun jälkeen käytiin ostamassa muutama kauhuleffa, mun hostäiti kiusaa mua ku oon nii pelkuri!! Sitte ostettiin myös joku välinesetti Halloweenia varten ni saan kaivertaa oman kurpitsan. Ikinä ennen sitäkään tehny mitäköhän tästä tulee..

Mun kaverilla on täällä ihan hullu hostperhe. Ne pistää sen imuroimaan KOKO talon 3 kertaa viikossa, siivota sen hostveljien tavarat ja lelut pois näkyvistä,pyykätä kaikkien pyykit, ja pestä lattia kerran päivässä +oman huoneen ja vessan siivous.
Tää perhe on myös tosi uskonnollinen eikä ne anna sen tehdä mitään perjantaista lauantai iltaan, siihen asti että aurinko laskee. Kun on pimeetä Christina saa nähä kavereita. Pimeä tulee joskus 8-8.30pm ja sen pitää olla kotona 10pm, joten tossa ei kauheesti kerkeä mitään tekemään.
Pyysin Christinan ensviikonlopuks käymään meillä ja sen hostperhe ei päästä sitä. Koska ne on vihasia Christinalle, jostain ihme syystä. Viimeks sen piti ottaa 3 viikkoa että pääsee näkemään kavereita ja nyttenku se kävi mun kanssa kerran ulkona se on yhtäkkiä "liikaa" sen hostperheelle. Kuitenki pitää muistaa etten tiiä tarinan toista puolta ja voi olla et asiat ei ookkaa ihan noin..
Mä en vaan ymmärrä tollasia perheitä, jotka ottaa vaihto-oppilaita ja olettaa niitten vaan siivoavan toisten jälkiä ja kaikki päivät istua neljän seinän sisällä.

Tässä jutussa oon tosi kiitollinen että mulla on ihan loistava perhe täällä ja mä todella tunnen että tää on mun toinen koti!

1 kommentti: