lauantai 23. lokakuuta 2010

I got mail

Perjantaina mentiin kattomaan Vallivue- Rocky jenkkifutis matsi. Vallivue on Calswellista, joten kannustettiin sitä. Saatiin turpaan iha reilusti, ensimmäinen ja ainoo touchdown tehtiin viimisillä minuuteille..Hävittiin sitte 7-49.
Sieltä Ine tuli meille yöks ja lauantai aamuna herättiin 8 aikaan aamulla, koska mulla oli korista kello 9. Tosi jees alottaa aamu 2 tunnin treeneillä ja meiän valmentaja ei oo mikää helpoin kaveri. Jos se näkee et oot väsyny tai koitat ottaa vähä löysemmin se pistää kaikki juoksemaan vaa kahta kovemmin. Se oli aika tuskaa.. Mut aina treenejen jälkeen tuntuu niiin tajuttoman hyvältä!
Ensviikolla saadaan meiän verkka-asut ja nilkkatuet ja vielä jotain sälää. Tai ei me niitä saada, kyllä meiän pitää maksaa.
Treenejen jälkeen mentiin Boiseen ja tänään oli ensimmäine kerta kun tän 2 kk aikana satoi!!
Käveltiin ympäriinsä ja etittiin kauppoja löydettiin Urban Outfitter ja se on mun ehdoton lemppari nytte!!
Kun mä tulin kotiin mua ootti täällä 2 pakettia! Oli niin jees avata niitä ja sieltä paljastu kaikkia suomalaisia herkkuja. JA PURKKAA! Oon kaivannu purkkaa ihan tajuttomasti. Näitten kaikki purkka on kauheeta sokerimössöä, joka ei sisällä xylitolia. Annoin sitte Tammyn ja Daven maistaa salmiakkipurkkaa ja tykkäs siitä!

KIITOS mummi ja Paape teiänkin paketti löysi eilen perille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti