keskiviikko 13. lokakuuta 2010

4 days off

Moikka, tänään meillä koulussa oli huumekoiria nuuskimassa. Poliisit kävelytti ne pitkin käytävää ja ne nuuski kaikki lokerot ja luokat. Sitte ruokailussa ne kävi myös pyörimässä ja yks tyttö jäi sitte kiinni huumeista. Se tuli ruokalaan ni se koira sekos!! Sit se koira vietiin pois ja se kyttä alko kuulustelee sitä tyttöö siinä. Se tyttö alko aukoo päätään tälle poliisille ni siit tuli vaa isompi numero ja kaikki oli ihan hiljaa ja tuijotti. Sit se pidätettii ja vietiin pois koulusta:) Lopult saatii tietää et se erotettiin.GOOD JOB!!

Meil on nyt pieni syysloma. Eli viikonloppu on pidennetty 4 päivään. Tää oli myös mun viimenen päivä mun nykysessä koulussa byebye IACS! Vaihdoin Victoryyn, koska se on enemmän normaali koulu. Siel on urheilujengit ja muuta "normaalit" jutut. IACS:ssä ei oo mitään urheilua(okei danceteam) mutta sitä ei nyt iha lasketa. Täs uudessa koulussa on basketball,track,baseball ja volleyball teamit, joten pääsen kokeilemaan jotain. Mulle sanottiin jo et pääsisin trackkiin ja korikseen mut pitää silti mennä try outteihin, joten sekää ei oo ihan 100% varmaa et ne mut ottaa niihin jengeihin.
Mun ei myöskään tartte pitää mun koulupukua!!Niiiin suuri helpotus. Joten hyvä syy mennä vähän shoppailemaan ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti