perjantai 6. elokuuta 2010

Isäntäperhe tiedot!

Idaho, Caldwell! Caldwellissä asuu noin 30 000 ihmistä ja mun hostvanhemmat kuuluu niihin! Tänään tuli siis tieto missä majailen seuraavat 10 kk. Lähtö on 11.8 eli jo ensviikon keskiviikkona.
Perhe haluaa mut sinne siks näin lyhyellä varotusajalla, kun ollaan menossa lomalle Oklahomaan muutamaks päiväks!

Koulu alkaa jo maanantaina 16.8. Mun koulu on Idaho Arts Charter School ja siellä opiskellaan joko dramaa,musiikkia,tanssia ja kuvataidetta. Koulussa on noin 1200 oppilasta eli se on aika paljon suuri verrattuna mun tän hetken 700 oppilaan kouluun.


5 kommenttia:

  1. Moiii! Mä meen kans EF:n kautta ja mäkin lähen 11.8. :) Mitä kautta sun lento menee ja monelta? Mulla lähtee 7:15 ja menee reittiä Helsinki-Frankfurt-Chicago-St.Louis. Mennäänköhän me samalla lennolla? Vaikka ei kyllä mennä ollenkaan samaan suuntaan, kun mä meen Illinoisiin, mut aattelin, et jos me mentäis johonki asti samalla? :) Olis kivaa, ku mua pelottaa, et eksyn matkalla, ku en oo ikinä lentäny yksin. :D

    VastaaPoista
  2. Moikka! Mä en tiedä vielä noista lentojutuista yhtikäs mitään ja maanantaina pitäis tulla sit tarkemmat tiedot! Etten nyt yhtään osaa sanoa ollaanko missää vaiheessa samalla kentällä tai samassa koneessa:D

    Joo muakin pelottaa et eksyn ja oon siitä aika varmaki jo:D Jotenki ois tosi mun tapasta eksyä matkalle!

    VastaaPoista
  3. Tosi huippua, että sait perheen :) Ihan mukavan kokoinen paikka, joten olet onnellisessa asemassa. Ootan omaa lähtöäni kans innolla <3

    VastaaPoista
  4. Mulla kävi kyl tuuri et nyttenku oon menossa Idahoon en oo siellä keskellä ei mitään vaan mulla on Idahon pääkaupunkiin Boiseen noin muutaman kilometrin matka!:)

    VastaaPoista
  5. Aajoo, mullekin ne soittaa EF:ltä vielä ,varmaan just maanantaina. Jotain lisätietos siitä lentokentällä tapaamisesta. :) Mutta hei, kirjota ihmeessä tänne, sit ku tiiät! :)

    VastaaPoista