lauantai 21. elokuuta 2010

Boise

Tänää käytiin Boisessa, joka on Idahon pääkaupunki. Sinne ajaa noin 15-20 minuuttia meiän kämpältä eli suunnilleen sama matka mikä mulla on kotoa Helsingin keskustaan.
Boise ei todellakaan oo mikään New York mut ihana paikka!Se on tosi nätti kaupunki ja siel on paljon kaikenlaisia kauppakujia,outletalue ja ostoskeskuksia.


Mentiin football stadiumille ja taidettiin osua oikeeseen aikaan ku siellä oli Boise Staten joukkue jakamassa nimmareita! Stadium oli ihan täynnä koska siel oli jonkinlaine avointen ovien päivä pienille lapsille. Se futiskenttä oli varattu 6 vuotiaille pikkupelaajille ja cheerleadereille!

Nää ihmiset on tosi ystävällisiä täällä ja kaupanmyyjätki tulee kyselemään et mistä oon jos kuulee ku puhun. Sittenku kerron et oon Suomesta niitten naamat venähtää ja yleisin reaktio on REALLY?? Suurinosa mun koululaisista luulee et oon Ruotsista ja opettajatki esittelee mut ruotsalaisena. Siinä sitte joudun korjailee et itseasiassa oon Suomesta..
Multa myös kysellään iha ihmeellisiä juttuja esim. onks Suomessa maitoa tai nykyaikaisia autoja.
Hmm, ei tietenkää!!??




2 kommenttia:

  1. ihana kuva toi susta :-) ootsä siis missä vaihdossa, texasissa? :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Oon kyl vaihossa mutten texasissa vaan Idahossa!:)

    VastaaPoista