perjantai 13. elokuuta 2010

Perillä

Lennot meni tosi hyvin ongelmia oli vaan Bostonin kentällä kun en löytäny toista terminaali. Löysin sitte 2 saksalaista EF:n vaihtaria myös harhailemasta sieltä ja ne oli tulossa mun kanssa samalle lennolle Chicagoon. Etittiin sitte niitten kanssa se terminaali, joka oliki siinä parin sadan metrin päässä ja sinne oli isot opastukset.

Boisessa mua vastassa oli mun hostvanhemmat Tammy ja Dave Weber sekä hostsisko Kristina ja sen kaverit, jotka oli lähteny sieltä partyista mua vastaan! Niillä oli isot TERVETULOA-kyltit joten ne oli aika helppo tunnistaa.

Ajettiin sitte suoraan talolle, joka on ihana. Oon rakastunu tähän. Näillä on kaks rakennusta tässä. Ensin tää asumistalo jossa on työhuoneet,olohuoneet,keittiöt,makkarit jnejne ja sitte on toinen talo jossa on kuntosalia ja muutama muu huone vielä.
Ja näillä on uima-allas..aah...

Ekana päivänä käytiin tutustumassa mun tulevaan kouluun. Koulu alkaa täällä 19.8. Ajeltiin ympäri Caldwelliä ja sain nähä vähän paikkoja.



Näillä on parin viikon päästä Caldwell Night Rodeo ja sitä varten ympäri Caldwellia on laitettu tälläsiä ihmisten ite tekemiä härkiä! Nää oli aika omituinen näky siellä.



1 kommentti:

  1. ois ollu kiva tietää vielä vähän enemmän sun isäntäperheestä, siitä miten tutustuitte jne. :D!

    VastaaPoista