lauantai 21. elokuuta 2010

roadtrip

2 päivää sen jälkeen ku saavuin Idahoon me lähettiin viemään mun hostsiskoa collegeen Oklahomaan. Matkattiin sinne autolla ja matka kesti muutaman päivän. Yövyttiin siin välissä Utahissa ja Coloradossa, jos oikein muistan.
Tietenki kun mun hostsisko Kristina ajoi ni meidät pysäytti poliisi ylinopeudesta. Onneks ei sitte saatu sakkoja vaan pelkkä varotus.
Oklahomassa oli ihan tajuttoman kuuma ja kostee sää. Se oli aika makee kaupunki. Sinne oltiin rakennettu vesilinjoja, joissa ajeli vesitaksit.
Lennettiin keskiviikkona takasin Idahoon ja torstaina mulla alko koulu.
Käyn siis Idaho Art Charter Schoolia ja siellä pitää valita joku aine johon keskittyy. Mulla on focuksena tanssi ja tanssitunteja on sitte muutama joka päivä. Siel tanssitaan suurimmaks osaks balettia ja nykytanssia.


2 kommenttia:

  1. ihanaa baletti ja nyky! ne on 'mun' lajeja :D oi vitsit, jos meen vaihtoon niin meen johonki tommossee kouluu :o

    VastaaPoista
  2. Juu mä siis vaihdoin koulua tossa 2 kk jälkeen kun ei toi taidekoulu loppunjenlopuks sitte ihan natsannu mulle:)

    VastaaPoista