maanantai 11. heinäkuuta 2011

Pitkästä aikaa

Moikka,
Oon nyt ollut kotona sellaset reilut 2 viikkoa ja on tää aika outoa. Ekaks se vaihe kun piti lähteä oli jenkeissä tosi sekava. Kaikki meni tosi hyvin paitsi että lentokentällä mulla oli muutama kilo liikaa painoa matkalaukussa ni jouduin maksamaan sellaset 200 dollaria ylipainosta. Suosittelen siis niille jotka vaihtoon menee ja joskus sieltä vielä toivottavasti palaa ni ottakaa vaan se toinen matkalaukku joka siis ois maksanu 55 dollaria. Vähän sitte kirpas toi muutama sata mutta ei voi mitään. Lentokentällä oli ihan kauheeta. Hannah ja Viivi oli meillä yötä vikaa kertaa ja oltiin yöllä pakattu mun tavarat ja aamulla sitten siivottiin mun huone yhdessä. Se oli ihan tyhjä kun sain kaikki mun tavarat pois ja oli se aika haikeeta. Sitten ajettiin lentokentälle ja kukaan ei sanonut sanaakaan. Lentokentällä sitten ku olin menossa siitä turvatarkastuksesta läpi alko vähäsen itketämään, siinä sitte halasin kaikki mun perheenjäsenet ja sitte tytöt vikoina ja lähin pinkomaan. En tahtonu mitään pitkiä jäähyväisiä koska tiiän et se ois tehny lähdöstä vielä kauheamman.
Muuta kaverit hyvästelin muutama päivä ennen mun lähtöä kun pidin pienet kemut meillä. Meitä oli ehkä jotain 30 uimassa ja oli tosi tosi jees.

Lentomatkat meni tosi hyvin ja mulla oli tosi paljon lyhyempi matka kotiinpäin kun jenkkeihin. Suomesta kun lähdin mulla oli 5 vaihtoa mutta sittenkun kotiinpäin suuntasin ni mulla olikin vain 2 vaihtoa. IHANAA. Lensin Boisesta Coloradoon, Denveriin ja siellä söin viimesen kerran panda expressillä, tosi surullista:D Siitä suuntasinkin jo mun 12 tunnin lennolle kohti Saksaa. Tää pitkä lento meni tosi hyvin ja mun vieressä istui jotain 20 vuotiaita jätkiä New Orlensista. Ne oli menossa tapaamaan jotain sukulaisia Libanoniaan(?) ja sitten se lento meniki tosi nopeesti niitten kanssa jutellessa. Kun mä saavuin Saksaan ajattelin jo että oon kotona. Sillon olin niiin lähellä Helsinkiä että alko ihan hermostuttamaan se 3 tunnin odotus kentällä. Siellä kerkesin myös eksyä mutta löysin sitten perille kun kävin kyselemässä.

Suomessa mua ootteli lentokentällä mun vanhemmat ja mun veli ja olin jotenkin ihan toisessa maailmassa. Puhuin ihan kokoajan ja se oli tosi hassu fiilis nähä ne taas. Tuntu etten mä olisi ollut missään:)

3 kommenttia:

  1. Mä en pystyny kommentoimaa tohon ylenpää postauksii emt miks ni lähetän nyt tähän edelliseen :)

    Nii et mitä kaikkii kursseja sul oli ja mitä niistä suosittelet/mitä et ja et oliks siihen johonki sun draama kurssiin(muistanko nyt ihan väärin..) ni joku koe-esiintyminen ja muutenki onks johonki kuoroihin ja tollasii millasii koe-esiintymisii? KIitti ihan sikana jos viittit vastata :)

    VastaaPoista
  2. eeei vitsi! en tienny että asut ranualla! olin siellä mun kavereitten kanssa puiston laiturilla ja sitte mietin vaan ku näin sut että miten näytät nii tutulta ja sitte minä tajusin että eeikä nä oot se vaihtari jonka blogia oon lukenu :D kysyin sitte vielä miikalta että ootko se ja olit nä sitte :D

    VastaaPoista
  3. Haha no emmä siellä Ranualla asukkaan vaan tulin moikkaamaan Viiviä sinne muutamaks päiväks:) Ite asun siis Espoossa.

    VastaaPoista