lauantai 19. helmikuuta 2011

Lacey's party

Perjantain meni ihan sika nopeesti ja meiän koulu tuntu tosi tyhjältä. Skiteam ja kaikki halukkaat oli lähteny kisaamaa Bogusille, joten meitä ei sitte kauheesti ollu. Koulusta sitte kotia ja käytiin ostamassa mulle makuupussi Laceyn korispartyja varten. Illemmalla menin sitte 6-8 autokouluun ja ku tunti loppu ni oottelin siinä ulkona mun hostäitiä. Kattelin vähä et ihme porukkaa tulee sinne mestaan missä se tunti pidetään ja en ikinä nää kenenkää tupakoivan täällä ni siin oli sitte ainaki 15 hörhöö röökillä. Mun autokoulun maikka ajo sitte mun ohi siin parkkiksella ja kysy et haluunko tulla sen autoon venaa mun hostäitiä. Olin vaa et okei eiköhä se oo vähä lämpösempi autossa. Se sitte kerto ettei halunnu mun hengailevan tos ulkona koska siel oli Narcotics Anonymous-kokous. Just mun tuuria että ainoo kerta ku joudun oottaan ulkona on joku narkkareitten kokous alkamas siel.
Devony,Amberly

Ajettiin suoraan Laceyn kämpälle joka oli ihan täysin toisella puolella Nampaa. Siellä oli koko meiän korisjengi. Tai ei nyt ihan koko ku jotku ei päässy tulemaan mut suurinosa. Saavuin sitte mun autokoulun takii parisen tuntii myöhässä ja kaikille muille oli tehty jo initiation. En tiiä sille suomenkielist sanaa mut sellane "riitti" minkä ne tekee ku tulee uusii jäsenii korisjengiin. Kaikille muille oli tehty se jo joten ne oli sit iha innoissan ku olin viimene uhri niille. Mut pistettiin oottamaan yläkertaan ja ne pisti kaiken valmiiks alakerran vessassa.Se vessa oli iha tajuttoman pieni ja sinne oli tunkeutunu 18 tyttöö. Valot oli sammutettu ja siel oli pari kynttilää. Chantel johti tän mun initiationin ja se näytti jotain juntteja tanssiliikkeita ja pisti mut ääntelee ku joku luolamies ja tanssimaan siellä!! Siihe viel kuulu sellane pikkukikka et jokakerta ku Chantel näytti uusii juttuja mun piti istua vessanpöntöllä. Viimesen kerranku istuin siihen ni joku pisti siihen kannelle märän pesusienen ja säikähdin iha pirusti sitä!! Hengailtiin kaikki siel sitte pyllyt iha märkinä.

Ja tantantanataaa Laceylla on poreallas....mäkin haluun
minä ja Lacey

Katottiin joku lyhytelokuva nimeltä Butterfly Circus ja se oli ihan tajuttoman huono. Se oli jostain miehestä jolla ei ollu käsiä eikä jalkoja ja sitä pidettiin verhon takana ja sitte sirkuksessa ihmiset kävi nauramassa sille. Mut sitte joku kiltti mies pelasti sen miehen sieltä ja se mies sitte meinas hukkua jossai välissä ja sit siit tuli jonkinlaine sirkus hyppääjä että se hyppi korkeelta ämpäriin. JEEs!!

2 kommenttia:

  1. hei mun on ihan pakko kysyä, kun käyt aika usein ulkona syömässä ni joudutko ite maksamaan noi sun ruoat vai maksaako sun host-perhe ne? sulla on muuten ihan mahtava blogi! :)

    VastaaPoista
  2. Jos meen mun hostejen kanssa syömään ni ne maksaa:) Ja kiitos!

    VastaaPoista