keskiviikko 1. joulukuuta 2010

:)




2 kommenttia:

  1. moi :) oon lähös vaihtoo ja oon hakenu aika monen eri järjestön kaut ja kyselisin sult vähä et miten sul suju ef:n kans? oliks ongelmii perheen saamisen suhtee? miten koulu on menny? onks siel helppoo? oliks aluks vaikeet puhuu enkkuu? saiksä kavereit helposti? ja onks sun aluevalvoja ollu hyvä? anteeks tämmöne kysymystulva, mut halusin kysyy mielipidettä joltai joka meni ef:n kaut :D kiitos tosi paljo jos vastaat<3

    VastaaPoista
  2. Moikkaa:) Mul on menny ef:n kans ihan ok. Ei ollu sen enempää ongelmia ku että ne oli tosi hitaita mun papereitten kanssa ja lähetteli niit takasin koska yks kohta oli unohtunu täyttää, jote kantsii oikeesti täyttää ne tosi tarkasti:D
    Perheen sain vast 4 päivää ennen lähtöä mut aiva loistava perhe on:Dhyvää todellaki kannatti odottaa. Kavereit sai ihan ok mut pitää olla aktiivine ite, ei voi vaa istuu ja ottaa et joku tulee juttelee vaa pitää vaa tunkee mukaan!;)
    Mun aluevalvoja on tosihyvä vähän liianki.. käy välillä rasittavaks ku se pistää mut soitteleen kokoaja ja lähettää sähköpostii et miten menee mitä oon tehny jnejne. Oon nähny sen toosi mont kertaa ja se asuu jossain 3 tunninn ajomatkan päässä:D Mut ite oon iha tyytyväinen mut jos valitsisin nyt uudestaa ni en lähtis EF:llä.. ihan vaan ku kauheesti kavereita joil on ollu huonoi juttui efn kanssa:)

    VastaaPoista