keskiviikko 3. helmikuuta 2010

Heissuli


Elikkäs, tarkoituksena olisi lähteä kesän lopulla vaihto-oppilaaksi Yhdysvaltoihin.
Kaikki paperit on lähetetty USA:han ja seuraavaksi odotellaan, että hostperhe löytyisi.
En laittanut papereihin aluevalintaa, joten mahdollisuus on päästä/joutua ihan minne tahansa.
Ykkösvaihtoehtoja tietenkin on ja inhokkeja myös, yksi niistä on Alaska. Mulla on jotenkin sellanen mielikuva että Alaskassa asutaan igluissa ja kalastetaan kokoajan.
Ja se ei kuulosta mun korvaan kovin houkuttelevalta..

10 kommenttia:

  1. hihi :) asiallinen (: ALASKA \,,/ joo..mun pitäs ehk poistaa toi mun eka merkintä ..

    VastaaPoista
  2. Joo, aattelin kirjottaa asiallisesti sen jälkee ku näin ton sun HC-jutun ;)

    VastaaPoista
  3. Hei! Olit kommentoinut blogiini noin kaksi kuukautta sitten. Huomasin kommenttisi vasta nyt kirjoituksiani läpikäydessäni. Kysyit mielipidettäni EF:stä. En haluaisi pelotella, mutta kyseisessä järjestössä on paljon enemmän mätää kuin hyvää. Jos haluat pelottavia yksityiskohtia voit kirjoittaa "EF" blogini hakukenttään, tarinaa kyllä riittää. Saattaa olla että homma toimii muualla kuin Ranskassa erinomaisesti, mutta täällä ainakaan langat ei ole kovin hyvin käsissä. Toisaalta mä tunnen erään itävaltalaisen tytön joka vietti vaihtovuotensa ensimmäisen puolenvuoden jenkeissä, ja sillä oli aivan mahtavaa. Perhe nappiosuma ja EF:n lähituki hyvä. Toivottavasti kaikki menee sulle parhaimmalla mahdollisella tavalla, mutta älä lähde maailmalle pelkkiä pitsikuvia mielessäs. Kaikkea hyvää sulle ja tsemppiä vuodelle! Jos sulla on kysyttävää, niin voit kommentoida mun blogiin :-)

    VastaaPoista
  4. Minkä järjestön kautta lähet vaihtoon? Itekkin oon nyt kesällä/syksyllä lähössä Jenkkeihin. :)

    VastaaPoista
  5. Menen EF:n kautta. Ensin olin menossa AFS:n kautta mut olin niin hidas papereitten kanssa että sieltä ilmotettiin Jenkkilän paikkojen menneen jo ja kyseltiin haluisinko toiseen maahan:)

    VastaaPoista
  6. Meen itekkin EF:n kautta. onko sulla millon viisumihaastattelu ja meeks minne valmennustilaisuuteen? :)

    VastaaPoista
  7. Joo kyllä mä oon menossa valmennustilaisuuteen ku sen verran paljon sitä painotettiin siinä viestissä:) Sun blogista luinkin noista jutuista kun mulle ei ollut mitään tietoa tullut. Onneksi sitten saatiin homma hoidettua ja nyt on mullekin lähetetty viesti viisumihaastattelusta ja valmennustilaisuudesta:)

    VastaaPoista
  8. tuli vaan näin mieleen, kun aattelin selailla tän blogin alusta loppuun (; niin mitäs olet tykännyt sitten EF:stä? :)

    VastaaPoista
  9. Mulla on menny Ef:n kanssa kaikki aika nappiin ja ei kauheesti mitään valittelua oo! Oon täällä kahen eri toimiston kautta joten en nyt ihan tiiä että miten ef vaihtareita kohtelee sittenku ne on jo jenkeissä kun ite en oo yhtään yhteydessä EF:ään täällä:)

    VastaaPoista